vårdcentralen

Ringde vårdcentralen prick 08:00 och nån elak gammal kärring svarade, alltså jag vet inte om hon var elak men hon lät fan inte glad. Så nu har jag en tid bokad för min trasiga arm/axel i slutet på veckan. Tycker synd om min kollega som måste jobba med ett riktigt JÄVLA mongo nu, men det ska jag inte gå in på.. kollat mycket på american dad.. men guud vad tomt mitt liv har blivit helt plötsligt som sjukskriven haha.. jag måste hitta på nåt, jag är för van vid att bara jobba hela tiden.. jag har inte äns haft semester på flera år. Att vara hemma suger verkligen, speciellt när man vet att man förlorar pengar på det. aja ska försöka få arslet ur vagnen o dra till simhallen och sen sola lite. peaceout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0