tur att man har garage

Ja det är så skönt med garage, finns inget värre än att skrapa rutorna på en bil en kall morgon. Idag om en och en halv timme ska jag till vårdcentralen och om dom fixar min arm ska jag vara snäll resten av det här året. Jag kan inte påstå att jag längtar tillbaks till jobbet särskillt mkt men jag saknar att kunna träna ordentligt. Fyfan vad jag saknar sommaren.. jag börjar alltid sakna den typ när det blir frost.. sen hela vintern tills träden blir gröna igen så hatar jag allt som är utomhus. Inomhus är också jävligt deprimerande efter nån månad.. gymmet är det enda ställe jag trivs på men som sagt, nu är jag juh handikappad ett tag framöver. Vet inte riktigt hur mkt jag gillar sommaren, jag hatar t ex att behöva sitta på ett kafe inne i sta.. äh jag ska inte gnälla.. sorry man blir sån jävla gnällkärring av att inte kunna boxa nån i ansiktet om man vill.. inte äns i tankarna. Jag lovar världen att om min arm blir frisk ska jag bli en aktiv fighter igen, halvt aktiv typ.. ska juh börja plugga också. Men nog om mig, ett nytt southpark-avsnitt kommer i mars och med lite tur så släpps spelet saints row 3, så lite har vi nog att se fram emot. äh får se hur det går idag bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0