sömnproblematik

ok såhär ligger det till, jag skadade mig i höger arm + axel för nån vecka sen på jobbet och dum som jag är fortsätter jag gymma och jobba som vanligt trots smärtan och nu har den blivit nästintill outhärdlig haha så jag knaprar tabletter och kan inte ligga ner i sängen vilket resulterar i att jag är dödstrött när jag ska lämna småttingen i skolan på morgonen.. stackaren har långt till skolan så ja måste köra dit med bilen.. aja ialf så är jag dödstrött sen när jag kommer hem så jag sover hela dagen o vaknar upp lagom till att hämta lillen från skolan.. sen blir allt en ond cirkel och jag orkar knappt städa eftersom min arm e messed up... i hate it! hahah när jag skrev det här första gången så stängdes allt ner, alltså webbläsaren bara stängde sig och datorn loggade ut av sig själv.. o jag bah tänkte.. shit kinesiskt supervirus, men det var bara windows vista självuppdaterings-shit.. fan tänk om jag suttit o skrivit en uppsats lr en jobbansökan.. läskigt!! aja ska kolla på angels and demons nu.. den lär va så tråkig att jag somnar. pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0