smärtan

smärtan och den djupa sorgen jag känner för alla världens hemskhe.... lol förlåt, smärtan i armen börjar avta lite, känns jävligt nice med tanke på att min mamma skrämde mig och påstod att jag kan ha brutit nåt litet ben i den lr nåt.. "du måste gå till nån doktor!!" men nej tack, jävla gamlingar har fullt förtroende för doktorer o läkare. Jag har aldrig använt sjukvården, jag har aldrig varit sjukskriven hitills på mitt nuvarande jobb ialf.. där jag jobbat 3 år och jag har klarat mig bra hitills.. bara den här jävla armskadan går över så kommer jag hålla min 0 dagars sjukledighet haha, men som det känns just nu är chansen stor att jag jobbar på måndag. usch jag känner verkligen inte för att skriva nåt, jag kände mig skrivsugen för typ några minuter sen men pusssochhej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0