Pandorum

Såg filmen pandorum nyligen. Den handlade om nån snubbe som vaknar upp på ett rymdskepp men inte har nån riktig koll på var och vem han är, längre in i fimen börjar han komma ihåg mer och det visar sig att jorden gick under efter det att dom lämnat den.. aja det händer lite otäcka saker på rymdfarkosten som sagt.. men den var riktigt bra, jag vill inte avslöja för mkt, tycker den bör ses med egna ögon.. klart bättre än de flesta nya filmer jag sett. den e nice om man gillar outlander, descent osv.. men gillar man nördfilmer som star trek kan man juh DRA ÅT HELVETE!! skojja haha. min kollega är en riktig nörd.. han är så jävla torr snubbe, så man börjar ogilla allt han gillar hehehe, alltså han kan inte hjälpa det, han är extremt nördig och torr.. alltså inte äns rolig nörd, utan han är en såndär fett allvarlig fantasy-roman-wow-spelande-pratar-aldrig-om-sexiga-bitches-ogillar-oliktänkande-människor-är-rädd-att-görra-misstag-kan-aldrig-ha-fel-räddar-sitt-eget-arsle-först-nörd haha ett nytt ord till er från mig :) det är juh inte så att man får välja kollegor här i livet om man inte är direktör lr nåt, så det är bara att stå ut tills man känner sig tvungen att byta branch. jag har jobbat ihop med roliga personer också.. och galningar. att jobba med galningar, ni vet sånna som gör helt sjuka saker och man vet inte vad som kommer att hända, kan va jävligt underhållande och framförallt roligt sådär i efterhand. Som tur är har jag aldrig jobbat med nån ful tjej, det måste va det värsta.. om hon inte är galet rolig o trevlig.. men fula tjejer brukar (jag vet jag är hemsk men jag måste säga sanningen!!) .. alltså fula tjejer är på grund av det hårda klimatet med skönhetsideal och allt såntdär som jag måste erkänna att jag inte har något emot.. ok såhär är det fula tjejer blir oftast under hela sin uppväxt illa behandlade, ignorerade, otrevligt bemötta, långtifrån av alla men ändå tillräckligt mycket för att känna av det och så som man blir behandlad behandlar man ofta omvärlden, dom drar sig tillbaks gämmer sig bakom nån utbildning lr joinar nån subkultur.. kanske blir dom femenister och röstar på FI?, kanske blir dom nazi-brudar (alla vet att nazi-brdar är fula) har aldrig sett en fin ialf.. dom som inte hittar nånting att gömma sig bakom dyker up i arbetslivet som sura vresiga inåtvända.. men herregud dom behöver en kram hahaha.  jag vet att jag skriver hemska saker, men det är fan sanningen alltså, sanningen är aldrig vacker. men vad händer då med fula snubbar kanske ni frågar er själva just nu.. mja dom blir antingen våldtäcksmän och mördare som ulf olsson som nyligen tog sitt liv eller så blir dom framgångsrika i arbetslivet .. alltså dom pluggar hårt kommer nånstans tjänar grova pengar, skaffar thai-fru alternativt om dom blir rikare  kanske bara nån fin gold-digger.. men det finns ett tredje alternativ också.. dom är för snälla för att bli massmördare, men för dumma för att lyckas.. så dom lever instängda liv famför datorn typ och har likasinnade vänner som lever i sin egen lilla värld, dom förblir fattiga kufar resten av sina liv.. lr fattiga, ändå inte fattiga , men fattiga på livsglädje. oj hahaha förlåt mig om du blev upprörd av den här texten, men akta er för fula människor anledningen till att dom är fula är för att varna oss precis som vissa djur i naturen har varningsignalament, nä nu skojjar jag fan lite.. god bless ugly people for whitout them we wouldnt have the good-looking people :) på tal om det här.. nej nu var jag påväg att ta upp en allt för lång historia.. det får bli en annan gång, kom ihåg.. va inte bitter och om du är ful.. se till att tjäna grova pengar .. annars blir livet så tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0