jaha min femte blogg..

Kärlek.. jag vet allt om kärlek hahaha, men ordet kärlek är så .. känns inte som ett ord jag skulle använda i vardagen.

För några år sen träffade jag en tjej och allt var nice, vi fikade gick på bio hade sex etc etc.. jag gillade inte hennes personlighet så mkt men det var nice ändå.. sexet var bra och hon var inte så krävande hehehe alltså rent allmänt. Tillslut kärade hon ner sig i mig och jag kan inte påstå att jag direkt ogillade henne heller, MEN.. jepp men så hade jag aldrig varit hemma hos den här tjej/kvinnan, det här var alltså några år sen hon var typ 20 lr nåt o jag ehf 27 kanske skitsamma jag skulle alltså besöka henne där hon bodde kollektivt med nåt smutsigt par, dom var typ lightversion-pundare.. allt va ok det var en regnig sommarnatt efter krogen när hon sa "puffen kommer älska dig" o jag bah vafan är hon hög eller vem fan är puffen. jo puffen var hennes pyttelilla äckliga pudelnåntinghund den hade typ nervösa ryckningar och var allmänt otäck.. men jag var så ja vad ska man säga, långt hemifrån och lite sugen på samlag haha... så jag stannade över natten o övertalade kvinnan trots att hon hade sin whatever (hon satte in sin spiral) jag vet inte om det heter så men jag vill verkligen inte skriva om det usch hahaha jag såg inte när hon gjorde det ialf.. men jävla hunden då?? hon släppte inte ut hunden ur rummet.. så jag bah eh är det inte dags för puffen att gå ut i hallen.. men hon sa nåt i stil med "han e mörkrädd blablabla" och jag ville inte få henne på dåligt humör så jag lät hundfan vara. under samlaget när jag då tog henne i vad som kallas doggystyleposition kom jävla hunden och slickade mig på fötterna så jag fick liksom sparka bort den (ja jag är en hemsk människa) i all tystnad så att ägarinnan inte skulle bli upprörd! efteråt fick jag huvudverk blev desperat på att få komma iväg så jag smög iväg kl 04:00 typ och ignorerade alla hennes försök attsedan få tag på mig igen. men visst är det hemskt!! jag kände mig lite hehehe dum kanske..

aja min poäng är typ tjejer med hund är inte min grejj ... kanske om man träffar nån tjej och har en lyxvilla vid havet nånstans att man kanske skaffar hund tillsammans, men troligtvis inte fyfan, tackar vet jag katter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0