god morgon

ännu en sömnlös natt.. nja inte helt somnad 22:00 vaknad 02:00 försökte somna om men gav up 04:00.. all denna problematik pga min skadade axel.. fyfan vad det suger, men jag måste erkänna att smärtstillande är ganska skönt haha alltså man blir nästan lite lullig.. så jag skjutsade lillen till skolan först, sen gick jag o sprang på löpbandet i ca en halvtimme sen körde jag benpress och situps o lite annat, inget med armarna eftersom jag inte vill förvärra situationen.. sen simmade jag ca en halvtimme lr 45 minuter kanske.. sen solade jag solarium såklart.. fan vad jag är trött på vintern, aja nu sitter jag här och är helt tom i bollen .. ajuste jag tog mina tabletter efter jag lämnat lillen och gymmat (allt förutom armarna då) jag vill juh inte köra med ungen i bilen och halvlullig på tabletter. fyfan jag ser inte fram emot att jobba på måndag och jag hoppas verkligen att min axel e ok då annars tänker jag kanske sjukskriva mig och sånt är juh verkligen ett helvete, speciellt i mitt yrke då det är viktigt att man alltid är tillgänglig. Skönt att det är fredag ialf!! ska kolla nån bra film med lillen, synd att avatar inte har kommit ut på dvd ännu. får väl se sen om den är så bra som alla säger. Jag tillhör tyvärr den udda lilla skaran som inte kan gå på bio.. jag måste liksom kunn a laga mat, gå på toa, hämta drick osv.. under filmens gång hahaha kanske jätteirriterande för vissa. aja nu ska jag spela lite ufc 09 sen hämtar jag lillen från skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0