e-leg

har suttit hela natten med e-leg som det kallas o försökt logga in på komvux-sidan stockholmstad whatever.. allt gick bra när jag installerade skiten, jag tillomed testade på telia och allt funkade som det skulle men inte att logga in på sthlm stad komvux såklart.. så jävla sämst .. allt bara går åt helvete tillslut!! jag önskar att det fanns mer genvägar i livet.. jag har inte sett lr läst snabba cash, bra? vad jag minns som ung yrkeskriminell fanns det aldrig några snabba cash, men det är väll som med resten av samhället vissa tjänar pengar snabbare än andra, kriminalitet är den absolut sämsta genvägen man kan välja ialf.. den liksom äter upp dyrbar tid av ditt liv sen håller den dig tillbaks så du inte kan avancera alls.. den kapar dina broar och förlänger vägen till dina mål om du någonsin kan nå dom efter att du åkt fast som man säger.. för den dagen kommer till alla utan undantag. vid tillfället kanske man tycker man är tuff (om man är ung) och klandrar samhället hahaha.. men i min ålder vill man bara radera allt som har med det förflutna att göra.. aja jag är på väg att hitta mig själv som sagt.. innan jag blev den där tony montana-wannaben från förorten. eller rättare sagt jag vet inte vad som fanns innan... kasnke är så att man är pånyttfödd.. det känns fan så ibland. man känner sig jävligt ensam ialf.. ja har juh familjen, men vi diskuterar inte sånt här.. det här är mitt dilemma aja. för er som tycker jag skriver förskräckligt jag måste bara få säga att jag skriver inte såhär i vanliga fall det är bara det att jag bestämt mig skriva i typ sista stund liksom innan jag ska kolla på en film lr dylikt hahaha de blir lite slarvigt. ska ta o skärpa mig fan godnatt. pussokramsesintepåstanialfpåettbratag blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0