bio med bror, strand med syster

Jag, min bror och hans flickvän gick på bio igår. Vi såg instängd 2 som var riktigt sämst.. samma jobbiga huvudroll som 1an och hon var tillomed sämre i den här... man typ satt och hoppades på att alla skulle dö så filmen tog slut, vissa scener var så dåliga att jag inte kunde låta bli att fnissa. Slutet var bra. Sen fick jag sms från min lillsyrra att hon var på strand med sina kompisar o ville att jag skulle komma dit, så jag tog bilen o parkerade den utanför zinkens t-banestation, kunde i0nte hitta närmare parkering haha.. aja så jag fick gå en liten bit. När jag väl kom fram fick jag stå i kylan o vänta i kön.. framför mig stod en aspackad tjej o vinglade men hon gick iväg till en annan kö efter ett tag.. sen när jag nästan var framme längst fram i kön alltså så gick tjejen förbi igen och det såg verkligen inte stadigt ut, nästa sekund så halkade hon baklänges en bit från kön och rakt på bakhuvudet ner i marken.. usch det såg verkligen inte kul ut, men ingen gjorde nåt (eftersom dom ville stå kvar i kön?) så jag som den samaritnörd jag blivit lämnade min köplats för att lyfta upp den stackars tjejen, när hon väl stod på fötter igen kom 3 andra tjejer och sa att nån borde titta till henne. Jag frågade tjejerna om dom kände henne lr kände nån som kände henne och kunde följa henne hem, men dom var inte bekanta med damen. Tjejen som ramlat vinglade envist iväg längs gångvägen i vinterkylan så dom andra tjejerna lyckades övertala mig att ringa SOS alarm.. vilket blev lite pinsamt men jag gjorde det ialf. Aja sen träffade jag syrran ialf, hon kom ut o vi drog till nåt annat ställe, sen visade hon mig sin nya bostad.. lr nya och nya, första gången jag var där ialf, sen promenerade jag hem i kylan.. fyfan va kallt det var, ja kunde inte sluta tänka på den där stackars tjejen som ramlade, jag hoppas verkligen att hon kom hem som hon skulle!.. allmänt äckligt folk i den här staden som inte kan hjälpa en ung kvinna som ramlat på bakhuvut fasst dom i princip stod brevid.. säger då det, det blir värre och värre för varje år.


Kommentarer
Postat av: -L

Fin blogg =)

2010-01-31 @ 16:00:24
URL: http://leeoonooraa.blogg.se/
Postat av: Ingibjörg Ruth

fin blogg (: hoppas att du har en bra dag!

2010-01-31 @ 16:47:09
URL: http://friiss.blogg.se/
Postat av: Banani

Du hade helt rätt om mitt ex :S

2010-03-07 @ 02:34:28
URL: http://serans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0