Arlanda tur och retur..

ja helt hög på smärtstillande, inte riktigt men nästan.. så körde jag till arlanda för att hämta lillbrorsan och hans tjej, dom hade semestrat i egypten. Egypten är ett sånt där ställe man åker till om man är ett par, inget festställe precis, dom hade haft det supernice vilket gladde mig att höra. Sen när jag lämnat dom. så hämtade jag lillen och skjutsade till ma babymoma. så nu sitter jag här helt ensam igen och ska kolla på american dad, känns så jävla piss.. inte att vara ensam, men att vara skadad i armen, sjukskrev mig från jobbet.. så det blir väll typ ligga på gymmet o träna tvättbrädan och benen.. och sen sola lite såklart, vill juh behålla stilen lite ialf.. men det suger verkligen att inte kunna träna armarna, jag känner mig inte hel! anledningen till att jag ska kolla american dad är att jag redan sett klart alla säsonger family guy + south park.. american dad är juh inte lika roligt precis men duger väll under dessa sjuktider aaaaaa så jävla deprimerande. jag vill ha tillbaks min arm. förresten tänkte på en sak.. när det bara fanns the simpsons förut, så tyckte man det var roligt, men nu kan jag inte äns titta på det, det har blivit så tråkigt att man får ångest.. riktig lågbudget-humor. peacethaFout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0